Teatro studija
Teatras kaip magnetas traukia įvairaus amžiaus žmones, o ką jau kalbėti apie jaunas romantikos ir naujovių ištroškusias širdis. Vaikai ir jaunimas ieško galimybių išreikšti save, ir scena dažnai tampa vieta, kurioje atsiveria neramios sielos, susikurdamos mikropasaulį dialogui su rūsčia kasdienybe.
Dramos studija – kaip tik tai, ko reikia mokykloje. Tai paprastos ir kartu unikalios darbo su vaikais ir jaunimu formos, kurios lyg kevalas slepia brandų grūdą – darbo turinį arba, kitais žodžiais tariant, ugdymo teatru metodiką. Ugdydamas teatru, kaip labai teisingai apibrėžė Klaipėdos universiteto teatro pedagogikos katedros docentas P. Bielskis, skiriasi nuo teatrinio ugdymo, nes pastarasis formuoja asmenybę profesionaliam teatrui.
Taigi, dramos mokytojas visada turi padėti :
- lavinti balso skambumą, kalbos kultūrą, tarties raišką, kad vaikas naudotųsi tuo kaip instrumentu, kad būdamas suaugęs valdytų šiuos įgūdžius jau nesąmoningai, be ypatingų valios pastangų;
- lavinti kūno plastiką, judesių koordinaciją, tikslinę veiksmo motyvaciją, mokyti valdyti kūną, taisyklingos laikysenos ir kvėpavimo, kad vėliau vaikas galėtų pats sau padėti gyvenime;
- lavinti mąstymą, - abstraktų ir konkretų, sisteminamąjį ir detalizuojamąjį, loginį ir asociatyvųjį, tiesiog padėti įgyti proto mankštos įgūdžius.
- ugdyti intelektą įvairiomis pažinimo formomis, derinant dramos pamokas su kitais mokslais;
- lavinti meninį skonį, mokėjimo atsirinkti įgūdžius, suteikti etikos pagrindus;
- ugdyti emocinį suvokimą ir jausmų kontrolę, mokėjimą atsipalaiduoti.
Mokykla – ugdymo institucija, ir pagrindinė jos teatro funkcija – ugdyti moksleivį teatru, visomis dramos meno priemonėmis. Mokyklinis teatras yra unikali savita vertybė, ugdant asmenybę, padedanti jai adaptuotis visuomenėje.
Ateikite pas mus, jūs visad čia laukiami.